donderdag 1 november 2012

err 99

Mijn Canon EOS 350D wordt al wat oud. Prachtige foto's heeft hij gemaakt en ik heb er echt veel plezier aan beleefd. Hij was niet de allereerste digitale spiegelreflex en zeker niet de laatste. Ondertussen verschenen er nog enorm veel knappe toestellen en steeds konden ze iets meer dan het mijne.
Als ik vandaag de dag de aankoopprijs van mijn fototoestel vergelijk met de huidige generatie dan schrik ik mij een hoedje. Ze kunnen ongelofelijk veel meer !!!
En deze week gaf hij dus een error : nl err 99.  Even opgezocht op internet en al gauw weer aan de praat gekregen. Eens met een gom over de gouden contacten van de lens wrijven en klaar was het. Hopelijk zal het voldoende zijn en komt die error niet al te gauw terug...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten