maandag 12 november 2012

Vergeet de Androïd pagina niet !

Hier bovenaan onze website heb ik nog twee pagina's gemaakt : onze youtube- en androïdpagina's. Zeker regelmatig eens een klikje geven. Ik heb onlangs een trouwdvd afgewerkt en hoop nu ook weer meer tijd te vinden om mijn eigen video's weer af te monteren. Niet alles komt natuurlijk op youtube maar als ik een leuk stukje tegen kom dan post ik het zeker daar.

Snel bewerkt met 'CutmyPic' : toch mooi hé

Natuurlijk is er nog een mogelijke spelbreker : games ! Weer meer tijd om te gamen want er staan weer prachtige pareltjes te wachten om gespeeld te worden en zoals elk jaar zijn de laatste twee maanden van een jaar topmaanden voor nieuwe games !!!

Ook op de tablet. Gelukkig zijn deze vaak gratis. Als er toppertjes bij zijn dan post ik ze op de androïdpagina. Zo was er vorige week 'Angry Birds - Star Wars' (waar ik het op 12 oktober nog over had) en Idris heeft dat bijna dit weekend uitgespeeld.
Kene is helemaal weg van 'Bubble Shooter' en gebruikt daarbij zelf al het woord verslaving.


En nu heb ik er zelf ook nog eentje toegevoegd : 'Granny Smith' maar daarvoor kan je dus best eens doorklikken naar onze androïdpagina... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten