vrijdag 2 november 2012

Slimme netwerklamp


"Waauw". Dat was het eerste wat ik zei toen ik dit ergens las op het internet kort gevolgd door : "Dat zou ik ook wel willen met der tijd".
Philips heeft netwerklampen uitgevonden. Wat houdt dit in ? Je draait die lamp gewoon in een fitting en een meegeleverde bridge (vermoedelijk) aan je computer of router. Daarna kan je van gelijk waar met je tablet, smartphone of computer die lamp bedienen. Je kan de kleur veranderen, dimmen,... en je kan zelfs schema's opstellen van wanneer ze aan moeten gaan (of uit) en die schema's kan je ook delen met andere gebruikers...
Meer info hier.
Nogmaals waauw !
Ik weet weer iets nieuws voor op mijn verlanglijstje.... Er is zelfs een app waar ik verlanglijstjes mee kan delen. Misschien moet ik die eens eerst uittesten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten