zondag 28 oktober 2012

Ijskrabber

De voorbije week ben ik voor het eerst naar de "men's night" in de Siniscoop geweest. Ik wist dat er regelmatig ook voor de vrouwen zo'n avond werd georganiseerd (maar dan natuurlijk met de naam "lady's night") en dat er dan altijd veel volk is.
Enkele vrienden een smsje gestuurd en blij was ik dat schoonbroer Christof toch eens mee kon gaan. Dus wij goed op tijd naar daar.  De film zelf was een avant première van 'Loopers'. Lees hier wat ik er van vond. We kregen bij het binnen gaan een briefje dat we met onze gegevens mochten vullen om kans te maken op een prijs. Veel volk was er niet dus wij hoopten al op een prijs.
Even een plekje uitgekozen en na de reclame kwam er iemand van siniscoop wat prutsen met een micro om uiteindelijk dan toch zonder micro te beginnen roepen : "Zijn er vrouwen in de zaal ?"
We hadden er wel een paar zien binnen komen maar ja.... die waren daar met mannenvolk, gingen wij niet zeggen oohhh dat mag niet.
Er werden 10 DVD's weggegeven en ja hoor. We hadden allebei prijs !  Yes.... 
Op hun website had ik gelezen dat we ook drinken gingen krijgen en dus had Christof niks gekocht. Helaas bleek dat maar op het einde te zijn.
Bij het verlaten van de filmzaal kregen we elk nog een Desperados (wat ik dus nooit meer drink, man dat is slecht bier) en een kleine pepsi max (dat was al veel beter), en ook nog een heel grote ijskrabber van Lipton Ice Tea. Handig maar niet echt schoon. Er bestaan namelijk ook echt mooie ijskrabbers. Kijk maar eens hieronder !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten