dinsdag 2 oktober 2012

Gedaan

Dinsdag Humo dag. Maar daar komt bij ons serieus verandering in. Vroeger had ik elke dinsdag vrij en deed ik steeds de boodschappen. Ik probeerde er ook steeds aan te denken om voor vrouwtje lief een Humo mee te brengen. Geen abonnement ? Nee, dat wou ze niet. Ik denk dat ze gewoon liever had dat ik op mijn vrije dag ook eens aan haar dacht.

Haar laatste Humo
Maar het is gedaan. Al een tijdje hoorde ik ze klagen en zagen dat het niveau toch niet meer hetzelfde was.... Zou het aan de Guy liggen die op pensioen is nu ? Eigenlijk maakt mij dat allemaal niet uit. Ik keek nooit in de humo! Zelfs niet eens naar Cowboy Henk en konsoorten. Misschien komt dat wel omdat ik vind dat Humo liegt.... En ik ben niet alleen he : check filmpje hieronder !!!!!  Zalig !!!!!!!!



1 opmerking:

  1. Ja !!! Het is een bende linkse ratten die uw ogen opfretten ! En oppassen he....want er zijn er zelfs een paar bij met RUGZAKKEN !!!!!!!! :))

    BeantwoordenVerwijderen