woensdag 12 december 2012

Draaien

Er bestaan al laptops met een draaibaar scherm. Waarom ? Geen idee maar misschien is het voor sommigen zeer praktisch. Nu kreeg ik telefoon van iemand met een laptop probleem : het beeldscherm was 90° naar links gedraaid ! Zo maar opeens ...!
Gelukkig weet ik uit ondervinding dat dat niet al te erg is : een laptop is mobiel hé dus kan je die gewoon draaien zodanig dat je scherm wel weer recht staat alleen heb je dan een ander probleem.
Dus telefoneren ze maar naar mij, want iedereen die me kent weet dat ik een zéér goed geheugen heb en natuurlijk al die windows sneltoetscombinaties uit mijn hoofd ken.
Wat ? Ken jij die nog niet ? Het is nu toch examenperiode voor veel studenten en dus geef ik jullie ook wat extra werk (zie kader hieronder). Wie weet kan jij dan ook ooit eens iemand helpen met een scherm dat plots gedraaid is. (of wil je een grapje uithalen bij iemand met een laptop die deze eens onbeheerd achterlaat)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten