maandag 3 december 2012

Verlof

Tja, ik dacht dat het me niet meer ging over komen...
Ik was met deze blog zo goed bezig. Bijna elke dag een artikel en dan vorige week bijna niks.
Niet getreurd want vandaag is er weer nieuws.... Ik heb namelijk een weekje verlof en dat geeft perspectief.
Geen zonnige verre stranden of mooie bergen vol sneeuw, we zijn immers aan het verbouwen.  Ik durf wedden dat jullie heel graag foto's willen zien. Ik heb al eens geprobeerd om daar foto's van te maken maar eigenlijk is die ruimte veel te klein om met mijn lenzen daar ooit iets deftig van te maken.




Ondertussen zijn 'de bezetter' en 'de chapper' al geweest. Deze morgen zijn ze ook een doek komen plaatsen tegen het vocht en nu moet alles verder drogen. Daarna komen de tegels en vloer erin. Die liggen al te wachten onder de carport....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten