vrijdag 21 december 2012

Groot Bornem


Dan krijg ik een boek omdat ik in de buurt van Bornem werk en dus dacht ik dit boek door te geven aan een collega. Maar wie ?
Toen op onze bureau de kerstversiering dit jaar boven werd gehaald bekroonden we de collega die het dichtst bij de lichtjes zit tot werknemer van het jaar. Dus daar hoort een cadeau bij : een boek over 100 jaar Bornem. Zeer tevreden bladert ze eens in het boek hopend misschien haar ma of pa tegen te komen.
Helaas heeft ze die niet gevonden maar de verbazing was groot toen ze een foto ontdekte waar ze zelf op staat als ze een jaar of 10 was : een groepsfoto van de turnkring Sterk en Vroom.
Nu had ik dit boek aan gelijk wie kunnen geven... Toch straf vind ik dat. Zesde zintuig ?
Tuurlijk, want de wereld blijft vandaag toch ook gewoon door draaien hoor. Geloof me.

1 opmerking: