woensdag 26 december 2012

Kerst en kadootjes

Kerst vind ik steeds leuk. Vooral de sfeer. Gezellig met lichtjes en muziekjes. Maar ook met familie en vrienden.
Heerlijke menu's worden samengesteld en receptjes gedownload. Dit jaar hadden we ook naampjes getrokken en werden er dus kadootjes uitgedeeld.
Ik wist echt niet dat tante Begga mijn naampje had getrokken en wat ben ik content zeg...
Een groot pak met heerlijke bouchées, een powercube (wat trendy zeg) en ook de Cablox zullen morgen eens worden uitgetest. De marsepein die is al goed bevonden en dus waren alle kadootjes voor mij echt top!  Goed gedaan tante Begga. Jij mag mij nog trekken.

1 opmerking:

  1. Al chance dat ik op die speciale woordjes kan doorklikken. Ik zou anders niet weten waar je 't over hebt! Zo leer ik dus nog iets bij en blijf ik wat bij de tijd.Het lijken mij wel leuke, nuttige en trendy cadeautjes, echt wel dingen waar jij iets mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen