maandag 11 maart 2013

Wat was dat allemaal !

Mocht je denken dat ik geen inspiratie had om te bloggen dan ben je mis, inspiratie genoeg maar het kwam er gewoon niet van om alles mooi in een blog te gieten. Vandaar dus nu een grote updateblog. Er is ondertussen toch zoveel gebeurd. Zo was het vorige week nog lekker warm (17 graden!) en toen ik vandaag tijdens mijn eerste dagje verlof van dit jaar te voet terug kwam van de slager begon het steeds harder te sneeuwen. Geweldig toch ! Zeker omdat wij nooit op wintervakantie gaan...


Wat deed ik dan zoal de voorbije week ? Wel, ik ging met enkele bewoners naar een toneel in Nijlen. Naar jaarlijkse gewoonte nodigen 'De wilgenkatjes' ons uit op hun algemene repetitie en zo'n gratis voorstelling is toch de moeite. Dit jaar was het echt een tof stuk !



Marie-Paule en Kristiaan vinden dat top !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten