vrijdag 18 juli 2014

Gamen....

Oké ik word al wat ouder maar vroeger speelde ik echt zeer graag games. Videogames. De laatste tijd heb ik daar precies minder tijd voor. Gelukkig was het aan zee superweer om de xbox360 (die nog in de koffer kon) boven te halen. Het spel Watchdogs heeft Elmer nog voor zijn rapport kunnen uitspelen (en dat was het wachten tijdens de examens toch wel waard denk ik) en dus was mijn missie aan zee ook de aftiteling te mogen zien.
En ja dat is gelukt ! Echt een zeer tof spel. Vooral de insteek van het hacken werkt goed.




De oude gameboy Advance gaat ook elk jaar mee. Het spel Pokemon Pinball is een flipperkast in het thema van japanse figuurtjes. De highscores waren vroeger allemaal op mijn naam maar al enkele jaren willen Senne en Savannah (de grote neef en nicht) persé bovenaan in de raking komen te staan met hun naam en verwonderlijk genoeg lukt hun dat elke keer. Dit jaar heeft Senne zelfs zijn vorig record verdriedubbeld. Mijn enige troost is dat ik nu een heel jaar tijd heb om hem er weer af te gooien maar ik vrees dat ik daarvoor net iets te weinig tijd ga hebben...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten