zondag 6 juli 2014

Overdrive Druyts

Vorig jaar waren we naar een concert van Natalia gegaan. Dat gezellige avondje uit gingen we dit jaar nog eens opnieuw doen. We zochten op voorhand naar een leuk concert maar veel was er niet te vinden de eerste 14 dagen van juli. Gelukkig konden we weer rekenen op Natalia die haar zomertoer weer op gang wou zingen inhet Kursaal te Oostende. Tickets besteld en maar aftellen (ik toch).
Gelukkig had het managment beslist om een half uurtje later te beginnen en we konden zelfs in de foyer op groot scherm de Duiveltjes volgen. Toch kozen we om op onze teevee met onze kids te kijken en het laatste kwartiertje in de auto (met de radio aan) naar Oostende te rijden. Geen voetbalfeestje door een moeilijke wedstrijd en dus waren wij klaar om door Natalia in een uitzinnige sfeer te komen. Wat kan ze dat toch goed ! Oké, haar kleedje mocht er zijn maar ook haar rustige nummers kunnen mij enorm bekoren.
Best van al.... tijdens haar bisnummer (Alive) dat over haar vader gaat zei ze eerst nog dat er familie in de zaal aanwezig was : niemand minder dan haar moeder ! Iedereen begon te zoeken in de zaal... bleek ze toch wel net achter Mieke en Eva te zitten zeker ! Wat een vriendelijke vrouw. Mieke al meteen aan de klap na de show en ze vertelde haar dat ik een trouwe fan ben van haar dochter waarop ik een duim omhoog kreeg en een dikke knipoog.
Bij het eerstvolgende strandweer weet ik welke muziek er weer door mijn oortjes zal vliegen terwijl mijn beentjes rood worden van de zon... haar nieuw liedje dat ze heeft gezongen Never touch the ground








Geen opmerkingen:

Een reactie posten