donderdag 17 juli 2014

Oplossing en nog wat mooie foto's

De zeevakantie is achter de rug. Elk jaar is het toch altijd net een beetje anders. Door omstandigheden, door onszelf,...
Ik vind dat ik best veel blogs heb geschreven. Er was er zelfs eentje bij waar ik aan jullie vroeg wat er op de foto stond. Enkelen durfden een gokje wagen maar niemand had het juist. Op de foto was een ei van een haai te zien. Vergeet dat nu nooit meer...
De foto's zijn ondertussen ook op de computer terecht gekomen en we zijn hebben er een probleem bij :  de foto's van de smartphones moeten we ook nog met elkaar delen net zoals we dat eigenlijk altijd al deden met de foto's van onze Nikon/Canon. Dat er ook een videocamera mee is zal ik hier maar niet al te luid roepen want ik sta momenteel 5 jaar achter met het monteerwerk. Wie weet ooit he... Toch deel ik dan nu al enkele mooie foto's en wees blij dat ge daar geen jaren hebt voor moeten wachten.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten