dinsdag 7 mei 2013

Smartphone voor iedereen !

Ik weet dat sommigen zich geen smartphone aanschaffen omdat ze denken dat het té ingewikkeld is, té moeilijk te bedienen met al dat touch-gedoe en een telefoon moet toch alleen maar bellen...!
Wel, nu wordt het eens tijd die schrik te overwinnen want ik heb de perfecte reden gevonden om zo'n argumenten van tafel te vegen : BIG launcher heet het.


Op een smartphone met Androïd als besturingssysteem (en dus geen iphone van Apple) kan je allerlei dingen aanpassen en nu is er dus deze geweldige app die slechts 8 euro kost. Dan worden alle touch-knoppen groter, alles mooi in te stellen naar eigen wil en kan iedereen dus mobiel e-mailen, surfen, iets opzoeken, gps gebruiken en een fotootje nemen. Ja, zelfs facebook is dan makkelijk.
Om het te laten zien kan ik hier al beter een filmpje laten zien :  wie nu nog twijfelt is echt hopeloos verloren :)
Ik zou het zelf wel eens willen proberen, zo makkelijk. Misschien een tip voor Nele. Dan krijgt ze mijn gsm en probeer ik wel een ander modelletje uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten