donderdag 23 mei 2013

Spijtig,... te laat!

Ik ga je eerst laten raden wat dit toestel hierboven eigenlijk is.... Geen idee ?  Ik zal een beetje helpen : die blauwe lijntjes kan je eigenlijk niet zien, ze staan voor een signaal (in dit geval dus wifi)....
Nog steeds geen idee ? Op het ding kan je gaan staan....
Oké, als je nu nog steeds geen flauw benul hebt van wat dit zou kunnen zijn, dan verklap ik het morgen..... op deze blog.

Nee, dat zou te grof zijn. Mocht ik echt dagelijks bloggen dan zou ik dat misschien wel doen.... het is een wifiweegschaal. Als dat niet zalig is!  Een weegschaal die je meer info geeft dan alleen je gewicht, alles via internet voor je bijhoudt (en natuurlijk is daar dan ook een app bij voor op je smartphone).
Ik vind het al meteen jammer dat mijn verjaardag voorbij is (mijn verjaardag zal ik nog lang kunnen onthouden want dat was dit jaar op de mooiste lentedag van het jaar blijkbaar).
Een artikel over dit fantastische ding vind je hier samen met een filmpje.
En nu hopen op de wifitafel (die alles vertelt wat je gegeten hebt), het wifibed (die slaaprapporten bijhoudt), wifitoilet (ai, nee.... misschien toch niet zo'n goed idee)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten