zondag 12 mei 2013

Weer hiep hiep hoera, maar nu voor Telenet

Ik weet dat ik dit al vaker heb gezegd maar Telenet is echt top ! En dat bewijzen ze nu ook weer met hun laatste app : Triiing.
Ik zal kort proberen uit te leggen wat deze app kan doen voor je. Eerst even duidelijk stellen dat het voorlopig nog enkel voor iOs (apple) is en dat de Androïd-versie nog zal volgen.
Als je deze app installeert op je smartphone dan kan je er mee bellen via Wifi. En omdat wifi al in je abonnement zit kan je dus flink besparen op je belkrediet van je gsm. Het is zelfs zo dat wij hier gratis bellen naar zowel mobiel als vaste lijn in het weekend en na 16 uur in de week....!
Dan moet ik gewoon nooit meer onze vaste lijn zoeken om iemand te bellen. Mijn gsm zit toch vaak in mijn broekzak
Maar het was ook nodig dat Telenet iets ging doen want bellen en smssen via wifi werd wel erg in. Denk maar aan What'sapp en dergelijke. Hopelijk lukt het zo voor hen want anders gaat de mobiele beller weer een verschuiving door voeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten