zaterdag 25 mei 2013

Wij willen bananendozen!

Het gebeurt zelden of nooit dat ik eens een blog post, maar hier is er dus ééntje van mijn hand. (van Nele dus)
Tijdens de zomermaanden wordt er in mijn klas gewerkt. Er wordt door een schrijnwerker een tussenverdieping geïnstalleerd. Daarom moet ik het volledige klaslokaal leegmaken. Ook de inhoud van de kasten moet er allemaal uit. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig.
Ik ben op zoek naar bananendozen, veel bananendozen. Bananendozen zijn handig omdat ze zo makkelijk stapelen, net niet te lomp zijn en toch voldoende inhoud hebben.





Dus als jij er één spot in de dozenbak van de winkel, bij de lokale fruitboer, of in de Colruyt, (van de bananendozen op de rommelmarkten moet je wellicht afblijven) denk dan aan ons.








Laat maar weten als je er buit hebt gemaakt, dan komen we ze ophalen. Of plaats ze in onze carport.
De grote verhuis gaat door tijdens de laatste dagen van juni, dan zal ik zo'n 55 dozen moeten vullen.
Bedankt op voorhand en ijverige vinders worden beloond met échte bananensnoepjes! Want snoep is onderhand onze specialiteit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten