vrijdag 2 augustus 2013

freaky ?

Ik heb mijn treinabonnement verlengd met nog eens 3 maanden. Ik vind dat treinen echt wel leuk. Toch twijfel ik al een beetje om niet volledig met de fiets naar het werk te rijden in de zomermaanden. Ik krijg daar dan  € 0.22 per kilometer voor. Dat is € 4,40 enkel en dus € 8,80 per dag ! Als ik dan 20 dagen per maand werk verdien ik zo maar eventjes € 176. En dan nog niet gesproken over de diesel die ik uitspaar....

Maar het leukste aan treinen is toch ook dat ik weer een paar games kan spelen. Vooral "Where's my water ?" Toepasselijk met dit hete weer natuurlijk. Dit spel heeft al eens op de tablet gestaan en toen hebben de kids er echt veel op gespeeld. Maar nu kan ik er lekker mijn eigen records op zetten. Ik wil dan ook alle eendjes hebben !  Daar gaat het toch om he....
En ik heb echt nog zeer veel levels te gaan, dit spelletje was zijn € 0.79 meer dan waard !

Dit is zo'n leuk spelletje

Misschien een beetje freaky
 maar ik moet alle eendjes hebben
 alsook de verborgen schatten.

En als ik vanavond op de trein zit
probeer ik deze level....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten