zaterdag 17 augustus 2013

Op reis met de fiets


Ze zijn vertrokken. Nele en de kids gaan een weekje naar het buitenland met hun tante Begga. En ze zijn er met de fiets van door. Makkelijk, dan moeten ze daar geen huren. Ben wel benieuwd naar hun verhalen als ik ze volgende week weer zal terug zien.
Er is ook internet, skype (alom gekent) en Zello (een programma waarmee je via internet walkie talkie doet. Werkt op ipod,tablet,...  en is geheel gratis) Dat komt super goed uit want ik moet die tarieven van Telenet Mobile nog eens zoeken... Cadzand is echt wel buitenland hoor !
Yip, papa blijft alleen thuis. Tijd om feestjes te bouwen (??) en vooral te werken en video's te monteren. Gezellig en rustig. Eigenlijk ook een beetje verlof voor mij. Maar of ik daardoor 's morgens 1 boterhammetje met choco en twee met heimwee ga eten, weet ik nog niet. Maar ik denk het niet.

2 opmerkingen: