zondag 11 augustus 2013

Leugens

Nu ons Kene terug is van kamp, Nele en ik terug zijn van een minireisje naar Genk, gaat alles weer stilletjes zijn gangetje. Kene is weer volop figuren aan het uitknippen uit gevonden joepie's vanop kamp. Haar roze bureaustoel uit Ikea zal dus niet misstaan op haar kamer. Nu is het nog wachten op haar bureau want in september gaat ze naar de grote school.
Haar kamp is goed meegevallen, zo zonder mama en papa. Ze heeft leuke tijden beleefd. Nu maar hopen dat ze het kan onthouden tot volgend jaar. Maar dan zit ze niet meer bij de kwiks en wordt ze tipper. De kookploeg had ons wel gemist, wat we begrijpen. Maar om daar nu volgende keer terug voor mee te gaan, nee. Voor mij is dit afgerond. Maar het doet ons natuurlijk wel iets dat ze ons hebben gemist.



Deze morgen zat ik rustig te chillen met de reclamebladen en de streekkrant. Daar stond een artikel in over de komende vredefeesten. Ze verwijzen naar een wedstrijd waar je een ballonvlucht kunt winnen en dus wou ik zeker mijn kans wagen. In het artikel stond ook dat je de prijs mocht doorgeven en mocht de vlucht niet door gaan door bv weersomstandigheden je het met een jaar kon uitstellen.
Niks van,  dikke leugens. Want het wedstrijdreglement zegt net het omgekeerde ! Zal dat toch maar eens aan de streekkrant laten weten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten