woensdag 16 januari 2013

Cavia

Kene moet voor school een wetenschappersproefje doen. En omdat ze dat wel goed wil doen en het ook een leuke opdracht is hebben we samen op internet er een paar leuke gevonden.
Toen we dan naar de GB gingen alle benodigdheden om alles op voorhand al eens te testen, maakte Kene enkele opmerkingen zoals alleen zij dat kan.
Onze Gb is onlangs helemaal vernieuwd en ik vind hem echt heel geslaagd. Ik ga er weer meer naar toe.
Ook aan de buitenzijde is er nu een mooi verlichte reclame komen te staan.
Nu passeer ik daar bijna dagelijks met mijn wagen als ik van het werk terug kom en dan kom ik een beetje verder uit aan de Avia. Een tankstation aan een garage van autootjes zonder rijbewijs.
Enkele dagen geleden had Kene me dus al een geheimpje verklapt over dat tankstation. "Elke keer ik hier kom denk ik dat er Cavia staat in plaats van Avia."
En nu we dus uit de GB kwamen viel haar die nieuwe lichtreclame op en zei ze weer heel spontaan : " He, dat is mooi. En nu kunnen we bijvoorbeeld op 1 april als mopje die C van Carrefour komen halen en die voor Avia gaan zetten....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten