woensdag 2 januari 2013

Knap van Telenet

Als het goed is, zeggen we het ook. Omdat bij ons de kroost nu ook mobiel begint te bellen (en waarschijnlijk vooral smssen) ging ik eens kijken naar de telenet website. Kwestie van straks bij het instellen niet met mijn mond vol tanden te moeten staan. Gelukkig valt dat bij mij voor zo'n dingen nogal mee, maar Telenet heeft echt aan zijn klanten gedacht.
Ze zullen het wel weten via hun helpdesk dat zo'n smartphone pas goed kan werken nadat die ook goed is ingesteld en waarschijnlijk vandaar dat ze de volgende website hebben gemaakt : klik hier.
Prachtig gewoon. Bij sommige modellen kunt de zelfs de meeste instellingen voor  bv e-mail automatisch laten gebeuren. Dat is toch knap !

En zo heb ik dus, voor het eerst dit jaar (maar eigenlijk ook voor het eerst met deze gsm) een MMS verstuurd. Niet dat ik dat vaak zal doen in de toekomst, maar ik vind dat als het zou moeten werken dat toch op zijn minst eens moet getest worden. En dus met succes : een fotootje naar mezelf gestuurd.
Vrijdag geven ze bij telenet zelfs botten weg en een duo-ticket voor het veldrijden. Ook hier zal ik natuurlijk weer aan deelnemen... en wie weet zie je me binnenkort met die botten rond lopen.

2 opmerkingen:

  1. Fantastisch toch die mobiele configurator! Dat heb je weer goed gevonden!
    Dat telenet daar aan gedacht heeft...weer een streepje voor!
    Veel succes met de 'botten, je zal dan ook wel naar het belgisch kampioenschap moeten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb geen tijd gehad om zelfs maar mijn kans te kunnen wagen. Jammer.

      Verwijderen