woensdag 9 januari 2013

Sms je radio

Toen ik van het werk naar huis reed stond zoals altijd de radio op. Maar omdat ze weer eens vroegen waarmee ik bezig was verzette ik de radio op een andere zender. Nog geen 3 minuten later mocht ik ook deze zender doorschuiven want nu moesten ze van me weten welke nieuwe plaat ik graag meer zou willen horen op hun zender. Toen ook de derde zender na enige tijd vroeg om hun te bellen naar hun 070-nummer of hun te willen smssen met mijn verhaal waar en wanneer ik op het juiste moment ergens was, was daar ook voor mij de maat vol.
Het deed me herinneren aan enkele weken geleden toen radio 2 hun 1000 klassiekers uitzond. Tussen de plaatjes door sprokkelden ze 'waargebeurde verhalen van luisteraars'. Ik vroeg me toen al af of alles wel waar was en moest me inhouden niet zelf een ongelofelijk verhaal uit te vinden...
En deze middag op q-music, die weer met hun geluid zijn begonnen, deed de presentator een klein praatje met de kandidate maar de lijn was echt slecht. I.p.v. dan gauw tot de orde van de dag te komen en haar antwoord te vragen, vroeg hij wat ze aan het doen was....  Daar zou ik niet lang moeten over nadenken. Als ze mij dat ooit vragen en zeg ik doodleuk : "Ik ging net met een radiospelletje meedoen en hoop dat de verbinding in orde blijft zodanig dat ik ook mijn antwoord kan zeggen!"
Misschien moet ik het dan toch ooit eens zelf doen dit jaar en een maandelijkse radioshow maken. Dit zou perfect kunnen met spreaker.com . Zou dat trouwens echt wel eens willen testen. Dus als jullie dat zien zitten om naar mijn radioshow te luisteren of hem te downloaden op je ipods, tablets, mp3-spelers... Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten