dinsdag 29 januari 2013

Hidden radio

De badkamer is helemaal klaar ! Toch ontbrak er nog een klein detail : ik  heb graag een streepje muziek tijdens het douchen. Vroeger stond er een grote (oude) radio maar met deze mooie badkamer was ik dus al een tijdje opzoek naar een mooie vervanger. Natuurlijk liefst eentje die ook bluetooth heeft want dan kunnen de mensen met een smartphone (en later misschien ook zelfs ipod's) lekker hun favoriete playlists afspelen tijdens het douchen. Dus een radio met bluetooth....
Eerst kwam ik bij de Jambra Solemate uit maar die vond ik toch net iets te duur uitvallen en beschikt daar bovenop niet over een FM-tuner.
De Trivoli Model One dan is knap maar past zo niet direct bij onze badkamer... en ook weer prijzig. Ik hoopte dus dat wat ik zocht ook bestond (en betaalbaar is).
En ja hoor. Vorige week vond ik op het net wat ik zocht : the hidden radio !


Knap werk hoor. En zo eenvoudig. Vandaag is hij toegekomen en morgenvroeg wordt die natuurlijk getest. Ik hoop dat Nele goede radio ontvangst zal hebben maar van mijn bluetoothverbinding ben ik gerust.
Toen de doos toe kwam probeerde ik een filmpje te maken van de 'unboxing'. Niet gemakkelijk voor een eerste keer maar ik ga hem toch integraal op jullie loslaten. Volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten