dinsdag 22 januari 2013

Moet weer lukken

Eind vorig jaar was ik nog naar de tandarts geweest. Nu had ik onlangs toch iets gevoeld aan de tand waar hij een reparatie aan gedaan had en dus had ik een afspraak gemaakt. Niks ongewoons voor een tandarts. En dus mocht ik vandaag gaan.
Nog geen uurtje voor ik naar hem ga, breekt er een stuk tand van de andere kant van mijn mond af. Raar... ik had vorige keer gezegd dat ik daar soms last had maar niet altijd, hij had het nagekeken maar niks gevonden. Ik besloot dat stukje tand aan hem te laten zien.


En hij denkt nu dat er dan toch een barstje moet geweest zijn in die tand de vorige keer. Dat moet dan weer lukken dat die net op tijd het begeeft !

1 opmerking:

  1. Ik heb zo enkele maanden geleden met quasi hetzelfde probleem gezeten. Jij bent mijn broer zeker!!!

    BeantwoordenVerwijderen