dinsdag 11 augustus 2015

foto's swipen

Nieuwsbrieven zijn vaak stom. Je weet soms helemaal niet meer dat je je ooit hebt opgegeven om ze te ontvangen. Zeker de brieven die dagelijks in je mailbox belanden en die je nooit leest kunnen stevig op de zenuwen werken. Toch is daar een eenvoudige oplossing voor : je uitschrijven.
Onderaan elke nieuwsbrief staat wel ergens een link waar je op moet klikken wil je aangeven die brieven niet meer te willen ontvangen. Dat is trouwens door de wet bepaald dat dat zo moet.
Toch zijn er ook nieuwsbrieven die ik  niet zou willen missen. Zoals die van FanTV.nl

Daar las ik dus weer een geweldig artikel over een app die onmiddellijk mijn aandacht trok. Deze komt net als Office lens bij mijn favorieten te staan op mijn smartphone. Zeker weten. Gewoon super makkelijk foto's delen. Bekijk dit filmpje maar en je weet meteen wat ik bedoel. Nu nog iemand vinden om het te testen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten