maandag 3 augustus 2015

Onderwater

Dat we de selfiestick vergeten waren in Parijs is jammer maar gelukkig hadden we de onderwatercamera's wel in de valiezen gestoken. Kene kocht met haar spaarcenten de Guardo actioncam en Idris kon niet achter blijven en koos voor de easypix W1400 active.
Helaas zaten er in die van Idris geen batterijen en hadden we ook de juiste soort niet bij. Maar hij had een idee : we gebruiken die van de afstandsbediening van de TV wel, dat zijn dezelfde. Na een paar minuten werd het al duidelijk dat dit niet ging werken. Ik beloofde er van de winkel mee te brengen... oplaadbare, dan heeft hij toch altijd zijn eigen batterijen en kan hij ze ook steeds hergebruiken. 
Kwam het nu door de vakantiesfeer waarin ik vertoefde of door lompigheid dat ik toch de verkeerde soort meebracht.... Ik stond daar dus met oplaadbare AA batterijen ipv de nodige AAA. Een dag later terug naar de winkel en daar natuurlijk de juiste gekocht. Gelukkig dat ik toch geen ezel bleek te zijn.
Hieronder een montage van zijn camera.... morgen dan de beelden van Kene haar camera. Afgesproken !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten