vrijdag 7 augustus 2015

Pendeldienst


Werken aan de spoorlijn tussen Sint-Niklaas en Puurs de hele maand augustus. Ok, dat werd tijd. Want die trein moest echt steeds trager en trager rijden over die Temsebrug. Het kan alleen maar beter. Gelukkig leggen ze gedurende die periode een vervangede pendelbus in. Die uren zijn wel anders en hij is ook wel langer onderweg ...maar nu ik daar al een week gebruik van maak ben ik dat stilletjes aan allemaal aan het gewoon worden. Het bruske remmen en optrekken, het snel draaien in de bochten, het lange wachten en de langere ritten. Wel makkelijk dat niemand mijn teinkaartje komt controleren. Er rijden namelijk geen conducteurs mee.
In Sint-Niklaas stappen niet zo heel veel mensen op maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt in Temse waarna de hele bus bijna vol zit. Gelukkig mag ik er daarna in Bornem al uit. Zo reed ik gisterenavond zelfs helemaal alleen mee vanaf Temse richting Sint-Niklaas. Een privébus dus !
Ondertussen blijkt dus ook dat wij al meer dan 1 jaar bij Cambio zijn. Wie had dat ooit gedacht? En ook daarin hebben wij ons helemaal kunnen vinden. Er zijn zelfs voordelen die we anders niet hadden. Zo hielpen we Savannah verhuizen van kot in Gent met deze cambiowagen die we konden reserveren aan het St-Pietersstation.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten